Перейти до основного вмісту

10 клас

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfV2YzqA11BtDR8GquP-x2G611cx2trxLJ-7bd8FO4eXVezAA/viewform?usp=sf_link

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 7     На початку опрацювання модуля було організоване обговорення яке допомогло мені визначитися, який краще обрати вид учнівської роботи, щоб одержати очікуваний результат від вивчення теми і щоб покращити методику навчання. Під час обирання виду учнівської роботи я зупинилася над тим видом, який для мене був більш невідомим, щоб хоч трохи познайомитися. Доведення теорем Піфагора вже відомі і учням не треба щось досліджувати. З інформацією учнів треба було тільки ознайомити. В мене багато часу забрало обдумування в якому вигляді виконати роботу. Сьогодні в мене чомусь весь час не вистачає часу. З публікацією я до кінця не розібралася. Але я надіюся що в майбутньому я трохи більше зрозумію.
Модуль  9 Обговорили  створені приклади учнівських робіт. Здійснили аналіз шляхів диференціації навчання учнів. Створили інструменти для підсумкового оцінювання. 
мультфільм  види запобіжників https://drive.google.com/drive/my-drive